1922 Akşehirspor'da Şok Gelişme: 3. Lig'e Katılım Tehlikede!

1922 Akşehirspor'da yönetim krizi! Belediye Başkanı Dr. Ahmet Nuri Köksal, yapılan tüm çağrılara rağmen sorumluluk alacak yönetim çıkmadığını belirterek, takımın 3. Lig'e katılımının mevcut şartlarda mümkün görünmediğini açıkladı.

Akşehirspor'da Yönetim Krizi: 3. Lig Hayali Sönüyor mu?

1922 Akşehirspor Kulüp Başkanlığı görevinden yasal zorunluluklar nedeniyle istifa eden Akşehir Belediye Başkanı Dr. Ahmet Nuri Köksal, kulübün geleceğine dair çarpıcı bir açıklama yaptı. Yıllar süren emeğin ardından 3. Lig'e yükselme başarısı gösteren takımın, gerekli desteği bulamadığı için liglere katılamayacağı belirtildi.

"Destek Çağrılarımız Karşılıksız Kaldı"

Başkan Köksal, yaptığı açıklamada 3. Lig'in şehrin tanıtımı ve genç sporcuların geleceği açısından hayati önem taşıdığını vurguladı. Tüm çabalara rağmen siyaset, iş dünyası ve spor kamuoyundan beklenen sahiplenmenin gelmediğini belirten Köksal, şu ifadeleri kullandı:

"Yüzlerce hemşerimizle bir araya geldik, toplantılar düzenledik ancak sorumluluk alacak bir yönetim iradesi maalesef ortaya çıkmadı. Gelinen noktada 1922 Akşehirspor'un 3. Lig'e katılımı mümkün görünmemektedir."

Olağanüstü Genel Kurul Kararı Bekleniyor

Yönetim kurulu üyelerinin olağanüstü genel kurul kararını kısa süre içerisinde ilan etmesi beklenirken, Akşehir kamuoyunda "Bu başarı heba mı edilecek?" endişesi hakim. Başkan Köksal, tüm Akşehir dinamiklerini bu büyük başarıya sahip çıkmaya davet ederken, yönetim kurulunun alacağı karar sonrası sürecin nasıl ilerleyeceği merak konusu oldu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Spor Haberleri