Günah nerede/hangi alanda işlendiyse tövbesi de orada olur!

Adam kayırmaktan dert yanan adam, adam kayırıyor. Diliyle adaleti konuşuyor, aynı dille zulme aracılık ediyor. Bir de üstüne vazife olmayan konularda bile arama sorma gereği duyuyor. Allah görüyor, duyuyor, biliyor.

Allah; sınavda, çarşıda, pazarda, sokakta, iş yerinde, fabrikada ve kul hakkına taalluk eden her alanda işlenen günahın tövbesini camide değil, günahın işlendiği yerde kabul eder.

Allah kandırılmaya gelmez, unutmaz, şaşırmaz, aldatılmaz, adam kayırmaz, referans kabul etmez, hak etmeyene ödül vermez...

Bazı insanlara ne oluyor ki Allah yokmuş gibi davranıyor?

Halbuki Allah'ı anlatıyor, dilinden Allah eksik olmuyor!

Resulullah (s.a.s.) Efendimiz şöyle buyurmuştur: “Sizler benden sonra başkalarının size tercih edildiğini ve hoşlanmayacağınız birtakım işler göreceksiniz. Havz-ı Kevser’de benimle buluşuncaya kadar sabredin.” (Buhârî, 3793.)

Herkesin yapıyor olması ölçüt mü?

Hiç kimse Allah'ın huzuruna referansla alınmayacaktır.

Önceki ve Sonraki Yazılar
YAZIYA YORUM KAT
UYARI: Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.